Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2018. július 3., kedd

Mirabilia: Day Nymph (4)


Hétvégén varrtam fel az utolsó gyöngyöt erre a hímzésre. Megtaláltam a tuti módszert: szemüveget le kell vennem és nagyítós lámpa alatt öltögettem. Kicsit melegített, kicsit macerás volt, de a végeredmény mindenért kárpótol. Nagyon-nagyon tetszik. Szerettem minden öltését. Feledtette velem minden gondomat, amik mostanában nagyon megsűrűsödtek. Talán erről is írok majd, de most nincs kedvem. Talán majd ha minden után leszek. Addig inkább jól bevizeztem a Ninától vett szép kék színű anyagot és még ma délután nekilátok a Night Nymph-nek.
Ezzel a nimfával mindössze annyit csinálnék a mai eszemmel másképp, hogy az első x felvarrása előtt mindenképp vizezném és vasalnám az anyagot, hogy a hajtásnyomok eltűnjenek. Utólag vizes anyaggal borítva vasalgattam, de nem lett tökéletes.
Nem tudom hány gyöngy van rajta, maradjunk annyiban, hogy a közepe vastagon van borítva. Ráadásul van, hogy egy-egy helyen olyan sűrűn kellett varrni, amihez a hely nem is volt adott. Itt sajnos torzultak a gyöngysorok, pedig én szeretem a katonás rendet. Ahogy elnéztem, másnál is hasonlóképp alakult a dolog:-DD

Na lényeg a lényeg: Készen van, jöhetnek a fotók:

13 megjegyzés:

  1. Hűűű, ez a rengeteg gyöngy, nem lehetett könnyű munka! De tényleg csodaszép a végeredmény. :) Szép színes az egész. Már várom, hogy kész legyen a párja is, kíváncsi vagyok, milyenek lesznek egymás mellett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az biztos, hogy elmolyoltam vele. És köszi! Várom én is a párját készen, de sajnos nem vagyok egy villámtű:( Remélem még idén készen lesz. Múltkor kicsit belehímezgettem egy Lanarte mintámba, amit ezer éve elkezdtem, majdnem azt folytattam most, de aztán győzött a terv, legyen együtt a kettő minél hamarabb!

      Törlés
  2. Gyönyörű, részletgazdag kép. Mondjuk eléggé szöszölős lehetett felvarrni azt a rengeteg gyöngyöt, de minden perc munkát megért az biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Hát igen, mindenképp megérte a "kemény munkát"!

      Törlés
  3. Csodaszép lett, gratulálok!
    Remélem, hamarosan megoldódnak a gondok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is remélem, hogy most már minden gond elmúlik és jó lesz a nyár, nameg az ősz is!

      Törlés
  4. Gratulálok!Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A keretező elérhetőséget is:-DD

      Törlés
  6. Nagyon jó lett! Még mindig tetszik ez a minta :) Jó, hogy ilyen kitartó vagy, hogy végigvitted, meg aztán most folytotod a párjával.

    VálaszTörlés