Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2018. január 18., csütörtök

Mirabilia: Day Nymph (1)

 
Nem ezzel a bejegyzéssel akartam kezdeni ezt az évet, de úgy tűnik, az idő rohan én meg csak kapkodom a fejem, hogy már január közepe is elmúlt. Még 2017-ben kezdtem el ezt a hímzést, gondoltam, hogy 2018 elején már valahol az alsó szárnyakat fogom böködni. De valahogy egyre inkább úgy alakulnak a napjaim, hogy sokszor napokig esélyem sincs a hímzésem felé kacsintani. De ha van egy csepp időm, akkor szorgalmasan böködöm és nagyon élvezem minden x-ét. Extra fonalakkal készül, Valdani kézzel festett fonalakkal (néha nem látom olyan nagy wasistdas-nak egyébként).

Fejben ezer bejegyzést írtam már. Sok-sok levéllel is tartozom sok embernek. Sajnálom. Régebben Lackó mellett azért valamennyit tudtam gépezni, most ha leülök a gép mellé, már ott áll és marja a körmeivel a combom, hogy ezt ne csináljam, vele foglalkozzam, vagy jobb esetben kiabál, hogy kaku (vagyis kakukk), ami azt jelenti, hogy a youtube-on kéne vele kakukkos órákat nézni és hallgatni:-D

Most is elég késő van. Még vár rám egy cseppnyi ingvasalás, de a holnapi kaja már jelentem kész. Laci mellett főzni sem túl könnyű. Vagy berakom a járókába és hangos üvöltés közepette keverem a rántást, vagy ha ezt nem bírom tovább, akkor kiveszem a járókából, de fél perc múlva már valamelyik fióknál kutyálkodik, pakol, vagy csak simán áll a lábamnál és zokog, hogy vele törődjek. Próbáljuk betörni egymást. Nem könnyű!

Na és milyen lesz ez a hímzett gyönyörűség?

És végre megvan az idei első blogbejegyzésem:-DD Hurrá!!!!

12 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, szépen alakul, nem csodálom, hogy élvezed minden percét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A saját blogomon elfelejtettem válaszolni:( Köszi hogy benéztél és igen, továbbra is szeretem böködni a nimfát.

      Törlés
  2. Csodálom azt is, hogy ennyi teendő mellett van időd, de föleg energiád a himzéshez . Ha nálunk itt vannak egy napot a Dédikémmel, 4 felnőtt figyeli minden mozdulatát, és még is olyan vagyok estére, mint akin átment az úthenger .
    Nagyon szépen varrsz ! Mindíg is csodáltam !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kissé megkésve írok. Mindössze a saját blogomról felejtkeztem meg. Már alakul a második szárnya a nimfának. Hát nálam terápiás a hímzés, csak egy picit lenne több időm. Viszont így a kezem nem megy tropára, mert a hímzés egyértelműen nem tesz jót neki.

      Törlés
  3. Gyönyörű lesz, ha készen lesz. Szép lassan alakul, nem kell vele kapkodni, ennyi gyerkőc mellett már ez is nagy teljesítmény!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Remélem nyárra készen is lesz!:-DD

      Törlés
  4. Kitartás Dóri!!! Ő is megnő. Nem csodálom, hogy elfogyott a türelmed. Sok sok sok dolgod lehet....

    VálaszTörlés
  5. Mindig is csodáltam a kitartásod, az erőd! Nem könnyű a gyerekekkel, de jó, hogy nem hagyod el, ami számodra nagyon kedves és jót tesz, kikapcsol. Én is két kicsire , az unokáimra vigyázok ovi után déltől, 5- ig, s még főzök is nekik. A kicsinek külön, mert szinte minden mentes ételeket ehet csak. így tudok segíteni a lányomon, a családjukon, de bevallom őszintén, nagyon elfáradok. Most keresem az időt a kézimunkázásra.
    Gyönyörű lesz a hímzésed, sokat gyönyörködtem az előzőekben is.
    Talán most vissza tudok térni én is a blog írásához, muszáj nekem is egy kis levegőhöz , szabad időhöz jutnom.
    Szép napokat kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kemény dolog vigyázni kicsikre, pláne, ha az ember már nem is annyira fiatal. Kitartást hozzá! Nekem is a legjobb idő a hobbira a délután, de mostanában annyit betegeskedtem, hogy egyre többször egy pici alvást iktatok be, hogy nehogy megint kidőljek.

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés