Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. november 30., csütörtök

DMC: My First Lickle Ted Reading Sampler (2)

Elkészültem vele. Iszonyatosan nyögvenyelősen ment. Jó érzés volt az utolsó szálat belevarrni, hogy már nincs tovább, vége. Izzítva vannak az új hímzéshez a cérnák, a kreinikek, az anyag és a lelkesedés.
 

Édes nagyon ez a kis maci, jó ránézni, de tényleg nagyon megizzasztott. Soha többet aidara félixeket, nameg ennyi szőrt meghímezni!!! Nem kis menet volt. 21-én kontúr nélkül fotóztam, ma 30-a van. Khm... 9 napnyi kontúrozás azért nincs benne, de nem hittem, hogy napokig fog tartani. Viszont szabályosan életre kelt tőle a hímzés!
 

Van egy újabb pipám a 2017-es terveim mappában. Hurrá! És már csak Lackónak nincs babaköszöntője. De most tényleg Mirabiliát szeretnék hímezni...

Ja, megkérdeztem a Camponában az Évában, hogy hol kereteztetnek. Van egy szolnoki alvállalkozójuk. Azt hiszem kipróbálom, ha nem olyan borsosak az áraik. Ez a macika valami egyszerű keretet fog csak kapni, de tesztelésre tökéletes lesz.

Na és egy fotó a következő hímzésről, a kezdetekről. Már csak holnap esek neki... azt hiszem.
Figyelem! Aki szeretné a macis mintát és a maradék fonalakat az hagyjon itt egy megjegyzést az e-mail címével. Postára dobom neki nagyon szívesen a cuccot. Sajnos a 16 ct-s aidát elhasználtam, de talán jobb is, érdemes inkább vászonra hímezni!

7 megjegyzés:

  1. Valahogy én sem kedvelem már ezeket a mintákat (mármint csinálni, nézni igen :)), de tényleg életrekelt a sok kontúrtól. Meg én a barnákat sem igazán szeretem hímezni, de a halvány barnák... az az igazán szivatás :)
    De vigasztaljon a tudat, hogy nagyon szép lett :) Majd várom a keretezős beszámolót, hogy bejött-e az új hely.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, én is várom, hogy vigyem keretezőhöz és meglássam a végeredményt. Nem tudom mikor lesz rá idő és persze keret:-D Én még a HT kalapos csajoknál a fehér ingessel is megszenvedtem. Utálok fehérre fehéret hímezni! De pl. Jucusnál nagyon szeretem nézni ezeket a babaköszöntős kis cuki hímzéseket, de én ilyet tőbbé soha!!!

      Törlés
  2. Nagyon kedves kis hímzés... Örülnék, ha az egyém lehetne a minta és a maradék fonál (ha nem akarsz külföldre postázni, az is megoldható).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden további nélkül postázom külföldre is, nem gond. Írj a sneszalay@gmail.com címre nekem egy mailt a címeddel.

      Törlés
  3. Megérte vele a sok meló mert nagyon cuki lett a babaköszöntő.Kiváncsian várom a következő mintádat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Szerintem hamarosan mutatok fázisfotót, de eddig még nem sok látszik.

      Törlés
  4. Gondolom, Karcsinak tetszik a végeredmény, és azt hiszem, ez mindent feledtet veled. Azt is, hogy mennyire macerás a szőrözése egy ilyen macinak.
    Klassz lett, kíváncsi vagyok milyen keretbe kerül majd.

    VálaszTörlés