Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2015. április 18., szombat

Katie Melua - Nine Million Bicycles

Egyszerűen nem tudom megunni ezt a számot. Teljesen mindegy, hogy milyen kedvemben vagyok, a végeredmény mindig ugyanaz lesz: megnyugtat, kikapcsol, örömmel tölt el.
Egyébként pilates végén ennek az énekesnek a számaira szoktunk lazítani, nyújtani. Eleinte csak hallgattam, élveztem a hangját, a nyugalmat, amit a számai árasztanak. Aztán a csajokkal nagyjából egyidőben kérdeztem én is meg, hogy ki az énekes. Azóta a youtube-on sokszor a háttérben mennek Katie Melua számai, ha valamit csinálok. Szeretem. Feltettem ide is, hogy később is, ha visszanézem a blogom beleakadhassak és emlékezhessek.

2 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a számot, előadót! Az esküvőnkön, erre a számra írtuk alá az anyakönyvet... :)

    VálaszTörlés
  2. Oh, akkor neked igazán szép emlék!

    VálaszTörlés