Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2013. augusztus 20., kedd

Riolis: Lilac of Evening (9)

Csak a rend kedvéért mutatom, mert keretezett képemről mindig csinálok (béna) fotót otthon. A földön fotóztam, ott nem csillant be. Mondta is egy hímzőtárs a kiállításon, hogy kár, hogy síma üveggel készíttettem, mert képtelenség volt jó képet készíteni a csajszimról. Hát ez van.
Naszóval nem ragozom. Ilyen lett keretezve.

Ilyen közelről a keret:

Nameg azért, hogy a szalaghímzést ne nyomja szép laposra az üveg, így dobozolta a keretező. Ilyet még nem is láttam:

1 megjegyzés:

  1. Ismét csak dicsérni tudom. Igen a sima üveg csillog, viszont a nonrefiset meg azért nem szeretem, mert tompítja a színeket. Az ilyen kerettel én az órámnál találkoztam.

    VálaszTörlés