Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2013. augusztus 20., kedd

Keresztszemes magazin: Gomba (1)

A kiállítás után a fiaim újult lelkesedéssel álltak neki a hímzésnek. Mindenbe belekaptak, mindent akartak. Ismerős érzés? Egy unalmas délután elővettem nekik a féltve őrzött Keresztszemes magazinjaim. Nem nagyon hímeztem még belőlük, de sok példányom megvan, szeretem nézegetni őket. Karcsi kiválasztotta magának a gombás példányt, Miki meg egy állatost. Este leadták a rendelést az anyagválasztásra, cérnaösszeállításra, hogy reggel ébredés után azonnal hímezhessenek. És nekiláttak. Miki rókája még nem túl látványos, így nem is fotóztam. Karcsi viszont egy hét alatt készre hímezte a gombát. Most már nagyon érzi az x-elést, csak a kontúrban kellet segítenem, nameg a cérna befűzésben, elkezdésben és elvarrásban. De már ő számolja az x-eket. Irtó boldog volt a kész gombával, hamarosan készülnek mellé a társai is. Mutatom:

Ma van az utolsó szabadnapom. Fiúk maradtak nagyszülőknél Ajkán, Marika holnap indul a bölcsibe, én meg dolgozni. Viktor megjárta Londont. Sokat dolgozott, este azért járta a várost, de múzeumba sajnos már nem tudott bejutni. A maradék nyárra még mindenkinek jó pihit!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a gomba... Gyerekek is ügyesek..Pár éve azt gondoltam hogy unokám majd így hímez mint a fiad... De ahhoz keveset volt itt hogy igazán magáénak érezze a kézimunkát..Míg itt nyaralt mindig belevarrt a goblenembe..meg venni kellett neki is himezni valót, de abból már semmi nem lett...Bocsi hogy kicsit hosszú lettem...

    Nekem is el kéne egy ilyen jó kis tanítónéni mint TE, aki segít és megtanít kontúrozni... én ma sem tudok...

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a kis gomba! :) Nagyon ügyes Karcsi fiad! Kíváncsi vagyok Miki rókájára is! Jó, hogy jut időd ennyit foglalkozni velük, és hogy őket is érdekli (még) ez a fajta tevékenység. Lehet, hogy később is hímeznek majd. Anno az én öcsém is hímzett gobelint, senki nem mondaná meg, hogy egy fiú műve. Mostanában már nem foglalkozik ilyesmivel, de ki tudja, ezt nem lehet elfelejteni.

    VálaszTörlés
  3. Fidike! Köszi!

    Vera! A hímzés alapjait én is a nagyimtól tanultam. Ültünk a bátyámmal a hokedlin és hímeztünk két kis terítőt. Ő a mazsolát, én a manócskát.
    Kontúr:-DD

    Phan! A bátyám eltette a hímzését és nagyon büszke rá:-D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes a fiad. Nem esett messze az alma a fájától!:-)

    VálaszTörlés