Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. december 21., péntek

Ajándék egy kollégának

Igaz, hogy fél lábbal másik osztályon dolgozom már/még, de azért a karácsonyi ünnepségre visszavártak az eredeti munkakörömbe a kollégák. Még valamikor egy hónappal ezelőtt kihúztuk a neveket, én a főnök helyettesét húztam, Ildit. Túlzottan nem ismertem, bár beszélgettünk azért valamennyit, szeret ő is sztorizgatni. Mivel mindkét szobában dolgoztam, így elmondhatom, hogy azért a főnök közelsége eléggé érezhető a napi beszélgetés számán és "minőségén" is. Lazább volt a hangulat abban a csapatban, ahol csak a helyettes üldögélt, de asszem ez teljesen érthető:-D

Szóval mivel túl személyes dolgot nem tudtam adni, és a limit meg 1500 Ft volt, így gondoltam valamit csinálok, meg valamit veszek is. Vadásztam egy szép karácsonyi bádogdobozt, amit teleraktam szaloncukorral, mézeskaláccsal és habcukorral. És saját készítésű ajándékként készítettem egy tündért. Igazából csak gazdára várt, már rég kiszabtam és megvarrtam az alkatrészeket. Most már csak a tömés és a díszítés volt hátra. Szerencsére nagy sikere volt! Örülök, hogy jó helyre került a tündérkém. Mutatom az ajándékaim.

 
 
 


Kicsit sajnálom, hogy az én angyalkám nem túlzottan strapálta magát. Mentségére szolgál, hogy tényleg nem igazán ismerjük egymást, de azért egy 20 db-os 3in1 kávénál többet is kitalálhatott volna... Na talán majd jövőre, ha megint engem húz.

4 megjegyzés:

  1. A te ajándékod tök ötletes. A 3 az 1-ben kávé meg nem igen közelíti azért még az értékhatárt sem... hát remélem legközelebb egy kicsit kreatívabb lesz az illető.

    VálaszTörlés
  2. hát azért kávét adni meglepetésként.. nem is fűznék hozzá semmit, mert durva lennék. Viszont megmutattam egy volt csoporttársamnak (Tündi) a nekem varrt cicádat és csak annyit mondott ledöbbenve: miért nem ezzel foglalkozol?? Ezeket árulni kéne!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kedves ez az általad készített tündér!
    Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Áldott, békés Karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés