Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. október 28., vasárnap

Tilda nyuszik Misinek

 
 
 
 
 
 
 
Tilda nyusziból készítettem már kicsit és nagyot is. Most egy olyan fazonnak estem neki, amelyiknek a teste egybe van szabva, vagyis szépen állnak a lábukon a nyuszikák. Egy fiú és egy lány nyuszkó készült Misinek a névnapjára. Mit mondjak, nem volt könnyű összevarrni a testeket, de amikor az már megvolt, onnantól gyerekjáték volt az egész. Élvezet volt készíteni őket! Ilyenek lettek, már meg is kapta őket a kis ünnepelt, természetesen szokásomhoz híven cseppnyi késéssel:-DD
Az egyik képre csak odaugrott a nagy régi "néger" nyuszi:-DD

8 megjegyzés:

  1. Állati jók ezek a Tilda-cuccok! Kézzel varrod őket? Nagyon-nagyon tetszenek! :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen! A testeket géppel varrom össze, a ruhákat is. Az öltöztetés, végtagok bevarrása stb megy kézzel.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek, szépek az anyagok. Ezt a fazont még nem varrtam, én is a testek összevarrásától tartok.

    VálaszTörlés
  4. Én "öreges" típus vagyok, a túl modern dolgok kicsit messze állnak tőlem, de mindig tisztelem mert ,rengeteg munka fekszik benne...De ezek a kis tömzsik igazán nagyon édesek... Már többször megnéztem őket...Kedves Dóra nem mutatnád meg hogy készítteted őket?Bizonyára szívesen vennénk többen is az elkészítését...Milyen anyag kell hozzá, és az arcát fested?Gratulálok!!!!!!!!Nekem nagyon tetszik!!!Jó egészséget a gyerekeknek !!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek lettek a nyuszkók. Sokat gondolok a tesódékra, remélem, jól vannak! Misike pedig még biztosan szebb fiú, mint amikor utoljára láthattam a blogban!

    VálaszTörlés
  6. szerintem árulhatnád. Meg a többi alkotásodat is. Imádom őket! biztosan sokan vennék.

    VálaszTörlés
  7. Hát nem is tudom, hogy érdemes-e még válaszolnom a hozzászólásokra. A saját blogomra sincs szinte semmi időm:( Na csak belejövök majd egyszer a dolgozónő-létbe.
    Amanda! Túlélhető, de nagyon lassan és óvatosan kellett varrni a testet, kicsit torzult is az anyag néhol, ha nem figyeltem. Szerencsére a ruha sok szépséghibát elfed.

    Vera! Köszönöm szépen. Őszintén szólva még sosem fotóztam készülés közben ezeket a munkáimat, viszont emlékszem arra, hogy honnan néztem először a hogyan is csináljuk képsort. Itt a link:
    http://kalmarsuzi.blogspot.hu/2009/04/nyulak-lepesrol-lepesre.html

    Nóri! tesómék megvannak. Talán most már elárulhatom, hiszen napok kérdése és megérkezik a családba Boglárka.

    Krisi! Köszi! Ha magam tervezném biztos árulnám, de én csak másolok, az meg nem nagy cucc. De ajándékba nagyon szeretem adni:-DD

    VálaszTörlés
  8. Gratula a hugidéknak, könnyű szülést kívánok!

    VálaszTörlés