Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. október 12., péntek

Tilda kicsi baba 2.

Ezt még nem mutattam. Valamikor a nyár közepe táján készült el ez a Tilda munkám. Ősrégen kiszabtam, körbevarrtam, már csak összeállításra várt ez a pici baba. Mikor Miki mondta, hogy egy kislány szülinapi bulijába hivatalos, akkor ő a bulira egy doboz desszerttel és a Tilda babával érkezett. Hogy volt-e sikere a babának? Fogalmam sincs, mert ez egy olyan buli volt, ahol utólag bontották ki az ajándékokat:(
 
 
Megnéztem, még két félkész babám van, hogy ha gyorsan valamit össze kell dobni, akkor tudjak mihez nyúlni:-DD

2 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nem láthattad az örömöt amit okozhattál evvel az ajándékkal!
    Bölcsibe szoktatás: kitartást! Neked biztos nem ismeretlen az a probléma, hogy közösségben sok betegséget elkapnak a gyerekek. Szerintem többet leszel otthon, mint a munkahelyeden, Emiatt ne idegeskedj, sajnos elkerülhetetlen.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Beáta! Nem vagyok idegeskedős típus. Inkább az a problémamegoldó fajta. Nade néha olyan nehéz bármit megszervezni a 4 gyerekkel, hogy képes vagyok elcsüggedni sajnos. Betegségekre felkészültem. Startra kész apósom, Erzsi néni, Júlia barátnőm, és ha a mama felgyógyult, akkor majd rá is számíthatok. Ha nem leszek próbaidős, akkor meg még kevesebb a gond. Holnaptól többet tudok!

    VálaszTörlés