Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. december 6., kedd

Miki sapkája





Na mutatom végre ezt is. Már egy ideje készen van, csak a fotózás valahogy nem jött össze. A modell ragaszkodott hozzá, hogy többen legyenek együtt a képen. Külön kellett Karcsival és Markával fényképeznem Mikit:-D Ilyen lett a sapka az általa választott Barka Szerpentin Korcsolya fonalból. Én valami más fazont képzeltem Mikinek, mert meglehetősen kerek és nagy kobakja van, de kifejezetten olyan sapira vágyott, amilyen az apjának van. Egy ideig kardoskodtam a fülvédő mellett, hiszen az hosszítaná az arcát, de mindössze annyit értem el vele, hogy állt vagy két hetet a sapi utolsó 5 rövidpálcás sora. Miután Miki akarata erősebbnek bizonyult, körbehorgoltam, elkészítettem a bojtot és már hordhatja is.
Egyébként nagyon szeretem ezt a fonalat, tök jó haladós, 10-es horgolótűvel dolgoztam. Egész érdekes volt egy ilyen vastag tűvel dolgozni, pláne, hogy közben át-átváltottam 1,5-es és néha 3,5-es tűkre más munkáknál. Tényleg pihe-puha és meleg a Szerpentin fonal, de a bontás nagyon nem esett jól neki. Irtó könnyű összehorgolni pár szálat, amiket horgolás közben észre sem veszel, de bontásnál... megszenvedtem vele rendesen. És érdekes módon az eldolgozás is nagyon könnyen kicsúszik, pedig nem 2-3 centit bújtattam csak vissza.
Már csak Matyi és Marika téli sapija van hátra, de nem hiszem, hogy azokkal karácsony előtt jelentkezem. Iszonyúan rohan az idő és egyáltalán nem úgy haladok, ahogy szerettem volna. A korábban mutogatott hímzésből is még van a keret jó része, meg a cordingok, amiből szintén nem 1-2 van a képen. Apukám terítőjével állok a legjobban és Viktor ajándékának a fele van készen. Egyszerűen a kezem nem bír többet, bár időt még itt-ott este lophatnék magamnak. Viszont ha a kezem túldolgoztatom, az mindig visszaütött eddig. Szóval szerintem még a karácsonyfa alatt is alkotok:-D

1 megjegyzés:

  1. Tetszik Miki sapija.
    Színe és fazonja is jó!
    Kezedre nagyon vigyázz, sokkal nehezebben jön helyre, mint ahogyan elrontottuk. Sokszor elég egy rossz mozdulat:(

    VálaszTörlés