Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. december 6., kedd

A frászt hozta rám a Mikulás

Legnagyobb fiam idén már ajándékozni akart nekünk valamit Mikulásra. Azt, hogy a Mikulás nem létezik és hogy nem a Jézuska hozza az ajándékokat, hanem a szülők készítik vagy veszik boltban, valamikor általános iskola elején tudta meg. Mindenhol más a tankönyv, de nekik volt egy amolyan emlékezetes olvasmány, amiben részletesen leírják a karácsony estét, benne természetesen azt is, hogy hogyan teszik a szülők a fa alá az ajándékokat. Szóval érdekes módon nem haverok, nem mi, hanem a tankönyv oszlatta szét a varázst. Azóta mindenképp el akarja mondani Miklóskának a dolgot, csak eddig még nem engedtem. Ja, a Mikulás meg Matyinál úgy bukott le, hogy felismerte Gyula bácsit az ovis Mikulás ünnepségen:-D Nade Matyi 10 évesen már nem csak kapni, hanem adni is akart ajándékot. Egy elég bizarr kinézetű Mikulást gyártottak a suliban papírzacskóból. Ennek a Mikulásnak úgy vannak megoldva a szemei, hogy tolltartóként funkcionál:-D Nem tudom kinek volt az ötlete, gyanítom, hogy a fiam turbózta fel eképp az ajándékot, próbáltam visszafojtani a röhögésem, mikor magyarázta, hogy kell a Mikulás szemébe döfni a tollat, hogy helyesen álljon.
Na lényeg a lényeg, hogy mondta tegnap este, hogy ő is készített valamit, kérdése mindössze annyi, hogy mikor tegye ki a csizmánkba. Én rögtön rávágtam, hogy a Mikulás éjjel érkezik, úgyhogy valamikor éjszaka oldja meg a dolgot. Én poénnak szántam, Matyi komolyan vette.
Így történhetett meg az, hogy valamikor éjjel három körül halk motozásra ébredtem a fejemnél. Én alapban minden zajra megébredek, de ez a legnagyobb félelmem, hogy arra ébredek, hogy valaki ott van tök közel és néz, vagy motoz! ÁÁÁÁ! Mint kiderült, csak Matyi volt az, de én mint egy fuldokló olyan kiáltást hallattam, majd kiugrott a szívem az ijedtségtől. Tőlem aztán meg Viktor kapott majdnem infarktust, Matyi meg teljesen odáig volt, hogy a frászt hozta ránk.
Hát így érkezett meg idén hozzánk a Mikulás:-D

És azt meg fedje homály, hogy miért rettegek attól, hogy ha felébredek és kinyitom a szemem valaki közelről az arcomba bámul, vagy valami ijesztő pofát látok. Azt is, hogy miért nem szeretek ajtó mellett aludni. Nameg azt is, hogy miért aludtam egészen egyetemista koromig úgy, hogy a lábam alá hajtottam be a takaróm, nehogy álmomban megcsiklandozzák a lábam... Gondolom másnak is volt idióta nagytesója gyerekkorában:-DD

3 megjegyzés:

  1. :D Szegény Matyi és Te!! Most elképzeltem, hogy mennyire megijedtetek egymástól. ;-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jót nevettem! (Persze tudom, élőben nem lehetett ilyen vicces, szóval azért együttérzek:))

    VálaszTörlés