Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2011. október 3., hétfő

Matyi 10. születésnapja

Matyi idén augusztusban ünnepelte a 10. születésnapját. Gondolom ez gyerekszemmel vízválasztó lehet, mert innentől kétszámjegyű a szülinap:-DD Már ezer éve beígértük, hogy bringát fog kapni a szülinapra. Asszem lassan két éve húzta Matykó saját bringa nélkül, mert a régi tárolóba nem fért volna be, hogy tárolni tudjuk. Szóval a nagyszülők is beszálltak az árába és kapott egy csinos bringát kéz alatt (előtte egy kislányé volt:-DD). Igaz, konkrétan a szülinapi torta felett kissé elkeseredett, hogy ő inkább legot szeretne, így a Szalay nagyszülőktől kapott pénzből Harry Potteres legotársast kapott. Mutatok pár családi képet a nyári szülinapról, itt még dobozok között voltunk:Természetesen megígértük, hogy az új lakásban majd lesz hely, így lehet szülinapi bulit tartani. Én zordul meghúztam a limitet, hogy max. 10 gyerek jöhet. A listán 12 fő szerepelt. Végül beadtam a derekam, sőt még egy 13. kissrácot is meghívtunk. Őszintén szólva rém feszült voltam attól, hogy minden klappoljon a bulira. Viktor próbált kicsit lazítani engem, hogy ne görcsöljek a renden meg a kaján, vegyük egyszerűre a figurát, hiszen a gyerekek úgysem veszik észre, meg egyébként is épp csak meggyógyultam. (Mondtam már, hogy nagyon szeretem az uram?:-D) Így aztán porszívózás és gyors vizesblokksikálás volt csak, tortát rendeltünk, csipsz és keksz, nameg szendvicsek voltak. Üdítő helyett szörp, mert a mieinkkel együtt 16 gyereket (Marikát nem számoltam) itatni üdítővel kissé horribilis összeg lenne. Vettünk papírpoharakat és tányérokat, aztán fújtunk ezer lufit és megnyitottuk a kapuinkat. Rengeteg gyerek volt. Irányított játékra nem voltak vevők, mindig voltak kilógók, akik szétzilálták a kezdeményezést. Így aztán ellepték a lakás minden pontját, a kertet. De a fő szabályt, hogy a konyhában iszunk, pultra kell tenni a poharat, mert Marika különben beleiszik, kidönti, mindenki betartotta. Sőt azt is, hogy csak a nappali-konyha szinten lehet enni. Fel-alá rohangáltak a házban, volt olyan fél óra is, hogy 10 kört futottak a ház körül kinn a kertben. Iszonyúan elfáradtunk, ilyen lassan még sosem telt el 3 óra, de a gyerekek annyira élvezték, hogy öröm volt nézni. Matyi pedig eszméletlenül boldog volt. Hiába hirdettük ki, hogy csak kicsi ajándékokat hozzanak, táblacsokit, kicsi bonbon-t, mindenki érdekes és komoly ajándékot hozott. Na jöjjenek a képek. Nekem azon kívül, amikor Matyit körülállják az ajándékokkal az a kedvencem, mikor Karcsi nem bírta tovább a várakozást és leült tortázni egyedül az asztalhoz.
Üröm az örömben, hogy a buli alatt megismerkedtünk a 6. lakóval. Lassan másfél hónapja itt lakunk, de eddig sosem láttam. Mit mondhatnék arról, hogy azért jött át, hogy elviselhetetlen a hangzavar, a rohangálás, az ordítás és ő nem tud pihenni... Magyarázta nekem, hogy értsem meg, hogy egész héten dolgozik reggeltől késő estig, csak a hétvége van arra, hogy kipihenje magát. Mondtam, hogy nézze el ezt a 3 órás szülinapi bulit, utána csend lesz. Közben azért átfutott az agyamon, hogy mi is ugyanezt csináljuk, vagyis dolgozunk egész hét közben és nekünk is a hétvége lenne pihenésre, csak van plusz 4 gyerek, így aztán az ember néha fáradtabban kezdi a hétfőt, mint a szombatot. Abban viszont hibáztam, hogy csak a kisgyerekes szomszédnak szóltam, hogy buli lesz, nem gondoltam volna, hogy az egyedülálló fiatal csajszi fog kibukni a dologtól. Legközelebb előre szólunk neki:-DD

9 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot! Szóval Te is átestél a tűzkeresztségen, gyerekbulit illetően:) Én általában 6 gyereket engedek csak, úgyhogy le a kalappal előttetek!!! A háklis szomszéd meg majd megtudja, ha egyszer gyerekei lesznek!!!

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot:D
    Szupi buli lehetett!!!

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot Matyinak!
    Jó buli lehetett azért :)
    Jót röhögtem azon, hogy ilyen lassan sosem telt el még három óra :-D

    Azért vicces, hogy az egyedülálló nem bírja ki a gyerekzsivajt egy kis ideig... nevetséges...

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Jó látni, hogy ennyi barátja van. Boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  6. Boldog Szülinapot!!!

    Észrevetted, hogy általában a szingli csajok akadnak ki az ilyen hangzavarnál. Úgy tűnik a nőknél csak szülés után alakul ki a gyerekek felé az empátia. ;-)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem az egyedülállóknak is van szimpátiájuk. Csak akad köztük, aki idegesebb, akad, aki nem. A szomszéd az előbbi fajta. Talán ha tud róla előre, akkor nem szól. Mellesleg az egyedülálló is ember, nem nevetséges és nem önző, nem idegesebb, mint az átlag és nem is mond egyből véleményt a családosokról, ahogy ezt fordítva mindig megkapja. Egyszerűen ember.

    VálaszTörlés
  8. Köszönjük a köszöntéseket! A lakás és mi is túléltük a bulit, ez a lényeg! Az meg, hogy Karcsi ismét beteg, sőt Miki is csatlakozott hozzá? Hát ez mondhatni a bulival járt.

    A szomszéddal remélem lesz még azért jobb körünk is. Tervezzük Viktorral, hogy az egész házat áthívjuk hozzánk egy amolyan lángosozós, beszélgetős, játszós iszogatós délutánra. Mindenkit meghívunk és őszintén remélem, hogy tiszta lappal indítunk mi is a szomszédnál és ő is nálunk:-DD

    VálaszTörlés
  9. Isten éltesse Matyit! :) Micsoda tömeg, kiélhetted pedagógus hajlamaidat! :D

    VálaszTörlés