Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2022. december 11., vasárnap

Eladó keresztszemes készletek

 Jó ideje gondolkodtam már ezen az elhatározáson. Elkezdtem eladogatni a keresztszemes dolgaim. A hímzős ládával kezdtem, amit 2013-ban nyertem az Országos Keresztszemes Kiállításon. Csak porosodott a polcon, néha-néha leporolgattam, néha kihúzogattam a fiókjait. Bevallom mindig büszkeség töltött el, ha ránéztem, de zavart, hogy olyan kihasználatlan. Nagyon keveset hímzek. 3 éve a covid alatt egyszercsak egyik napról a másikra elkezdett fájni a szemem. Egyik nap még jó volt, pár nap múlva már iszonyúan nehezen viseltem. Először azt hittem, hogy kötőhártya gyulladás, de a szemcsepp csak rontott rajta. Aztán voltam szemészeten egyszer, kétszer, többször. Itt is, ott is. Van könnyem, nem az a gond, hanem valami összetevő hiányzik a könnyemből, így lényegében non-stop diszkomfort érzésem van a szememben. Hol jobb, hol rosszabb. Hol ég, hol olyan, mintha homokot szórtak volna bele, hol totál száraznak érzem, pedig van benne könny. Este néha már csak arra vártam, hogy lefeküdjek és ne kelljen nyitva tartanom a szemem. Most nem iszom kávét jó ideje, és érdekes módon sokkal jobb! Ha hímeztem egy kicsit, másnap mindig megvolt a böjtje, extrán rossz lett a szemem, főleg, ha kicsit is megerőltetem, vagyis rosszabb fényviszonyok között hímeztem, vagy nagyon halvány színeket böködtem. Így csak néha-néha vettem elő egy-egy hímzést és haladtam vele egy picit. Mondhatni csigatempóban haladt bármi. 

De más dolgok kezdtek előtérbe kerülni az életemben. Sokat gondolkodtam azon is, hogy mennyire tekintem kincseimnek a felhalmozott készleteim, hímzős cuccaim. "Ahol a kincsed, ott van a szíved is!" Lehet a sorok között olvasni.

Zavart a sok felhalmozott dolog. Hát egy nap feltettem a jófgásra a hímzősládát. Aztán a Marketplace-re. Pénteken elvitte magával egy kedves hölgy, aki csodálkozott, hogy milyen szép állapotban van és mennyi fonal van még benne. Megígérte, hogy örömmel és aktívan fogja használni!!! Nekem erre volt szükségem.

És ha már ez a szép nagy doboz elkelt, akkor elkezdtem más szemmel végignézni a készleteim. Melyik az, amit nem fogok meghímezni? Ezer oka lehet: pl. hogy már nem tetszik, vagy hogy nagyon halvány színekkel kell öltögetni, amit nehezen látok, vagy van valami hasonló készletem, ami jobban tetszik. Ami fennmaradt a szűrőmön, azt feltettem a Marketplace-re, hátha valakinek megtetszik. Minden készletem teljesen hiánytalan, csak fel lett bontva miután megvettem, vagy megkaptam. Többhöz fűződik emlékem, hogy mennyire örültem neki, amikor a kezembe került, hogy melyik betegségem alatt nézegettem, hogy hol kezdenék neki, hogy melyik éves tervemben volt benne, hogy de elkészíteném. Nem mondom, hogy könnyű elengedni, mert van benne egy olyan érzés, mintha egy korszak lezárulna. De talán így jó. És azért titkon itt megjegyzem, hogy a nagy kedvenceim megtartom magamnak, hátha egyszercsak a szemem megjavul (hiszek a csodákban!), vagy egyszerűen később szépen lassan csak elkészítgetem csigatempóban:-D

De következzenek az eladó készletek. Ha valaki még jár erre, írjon rám bátran, ha valamelyik tetszik neki. Az ár irányár, biztosan megegyezünk!

1. Baby Popcorn készlet (4.000,- Ft) Valaha magamnak vettem, babaköszöntőnek szántam egyik gyerkőcnek, de végül nem e készlet mellett döntöttem.


2. Bothy Treads: The Pretend Friend (8.000,- Ft) Magamnak vettem anno.


3. Bucilla: Teapot Duo (5.000,- Ft) Anno Judittól vettem.


4. Dimensions: Celestial Gathering (10.000,- Ft) Anno akkor vettem, amikor legnagyobb bolondult a csillagászatért. Gondoltam biztosan örülne neki, ha meghímezném. Nem került rá sor.

5. Dimensions: Going to market (ELADVA) Ha elkészült volna, akkor a húgomé lenne, mert anno neki ígértem. Ma is nagyon tetszik, főleg a színei! Elég barbár módon bontottam fel.

6. Dimensions: In her garden (ELADVA) Még most is borzasztóan tetszik. Olyan a kép, mint egy álom. Judittól vettem magamnak. 

7. John Clayton's: Fleur (14.000,- Ft) Szintén magamnak vettem egy keresztszemes kiállítás után. Illetve nem is vettem, hanem megrendeltem és először valami totál rosszat rendeltek be a boltba, úgy kellett reklamálnom, hogy nem azt kértem. De rég volt!


 8. Lanarte Romantic: Beauty in blue (12.000,- Ft) Erre a szüleimtől kaptam pénzt, hogy egyik szülinapomra vegyem meg. Csodásak a színei!


9. Lanarte Romantic: Pierrot (7.000,- Ft) Még kislány koromban egy unokatesóm rajzolt egy Pierrot-t az emlékkönyvembe. Csodás volt az a rajz. Valamiért arra a rajzra emlékeztetett ez a hímzés, így került a kosaramba.


10. Lanarte Romantic: Sarah Moon (20.000,- Ft) Hát ezt a hímzést sokat kutattam anno, mert már hiánycikk volt szinte mindenhol. A mai napi nagyon tetszik, még mindig hezitálok azon, hogy maradjon-e az eladandók között, de a színei túl halványak. 

11. Lanarte Romantic: Young Japanese woman (10.000,- Ft) Magamnak vettem, hiszen piros. A színei tetszettek meg!


12. Maia: Asian portrait (9.000,- Ft) Mikor divatba jöttek a Maia készletek, akkor vettem magamnak. Még most is nagyon tetszik, de totu nem aidára, hanem hímzővászonra készíteném.


13. Michael Powell: Spanish Hill Town I. (15.000,- Ft) Hú, azt még anno valakitől itt a blogspoton vettem meg. Ma már halálos a szememnek, hogy fehérre fehérre hímezzek és ebben bőven van! De nagy kedvenceim az MP képek, nem egyet hímeztem tőle.


14. Mirabilia: Blooming bride hozzá tartozó vászonnal együtt (15.000,- Ft) Na ezt már garantáltan nem bírná a szemem, pedig gyönyörű!!!! Szerencsére csak a vásznat vettem meg hozzá! Ja, és ugye ez csak a leszámolóívet tartalmazza.

15. Mirabilia: Rose Arbour (7.000,- Ft) Még a Tűvarázsból származik Kecskemétről. Ha jól emlékszem ajándékba kaptam, de nem biztos. Csak leszámolóív.

16. Sunset: Three Geishas (ELADVA) Ezt a készletet az első olyan keresztszemes kiállításon vettem meg, amin ott voltam személyesen. Akkor volt nyertes Nyuli Dim Gésás képe. Na arra nem volt pénzem, úgyhogy ez jött akkor velem haza. Az első komolyabb keresztszemes készletem. Máig nem értem miért nem csináltam meg. Brutálisan bontottam fel a csomagolást sajnos.



És itt a sor vége. 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése