Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2018. augusztus 19., vasárnap

Lanarte: Terrace in Autumn Bloom (4)

Ennyit haladtam vele a nyaralás alatt. Szeretem öltögetni, bár most kicsit túl sok volt a szürke, így gyorsan egy kaspót a virággal együtt ráhímeztem. Mégis látszódjon a haladás valamicskét:-D Azt hiszem a nyáron már más hímzést nem veszek elő, ezzel haladok egészen addig, amíg meg nem unom. Jelentem, még nem untam meg!!!


9 megjegyzés:

  1. Ahogy egyre több fog látszani a mintából úgy fog ösztönözni,hogy folytasd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ebben reménykedem. Már készen van a lépcső, most épp azon filózom, hogy a zöld virágot, vagy a piros cserepest öltögessem legközelebb. Csúcs, hogy van választási lehetőség:-D

      Törlés
  2. Én is megnéztem az eredetit,erre gondoltam...és nagyon szépen alakul..ha időd engedi csak varrd továbbb...!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vera! Kissé frusztrál a melókezdés októberben. Na akkor már nem lesz energiám tuti hímezni, így most rendületlenül készítem ezt a képet.

      Törlés
  3. Tök jó. Jó kis relax a rohanós nyárban!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A keresztszemezés a legjobb relax. Még az olvasás sem kapcsol ki ennyire.

      Törlés
  4. Csodásan alakul, és egyre szebb lesz ! Kellemes kikapcsolódást !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Én is szeretem nézni, ahogy a paca egyre terebélyesedik a vásznamon.

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés