Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2017. augusztus 5., szombat

A negyvenedik

Ez is eljött. Hamarabb, mint gondoltam. Volt bennem némi rezignáltság a szám miatt, de keresztanyám megnyugtatott: Az ötvenedik rosszabb. Nohát, én hiszek neki:-D
Szóval 40 éves lettem július végén. Nem kértem igazából szinte semmit, csak egy nagy-nagy alvást. Így a szülinapomon Viktor szépen néma csöndben felkelt, lábujjhegyen őrizte Lacika minden rezdülését, hogy amint nyekken egyet, akkor felveszi és kifut vele a hálónkból. Viszont a telefonom benn maradt az éjjeliszekrényen és megindultak a köszöntések kora reggel. Így aztán a nagy alvás nem jött össze:-D Viszont sokan megköszöntöttek.
 
 
 

Családomtól kaptam tortát, desszertet, rajzot, sok-sok puszit és egy hímzést is, ami csodaszép. Viktor azért ezt a Riolis képet választotta, mert most pont abban az állapotban vagyok, mint a képen a hölgy. Aztán a szüleimtől meg Limara egyik könyvét kértem. Kettőt is kaptam. Bátyámtól a Lennonos filmet. Talán kevesen tudják de őrült Beatles rajongó voltam nagyon sokáig. Még ma is szívesen hallgatom a dalaikat, bár McCartney a kedvencem a 4 zenész közül.
 

És amit még mindenképp meg kell említenem, hogy kaptam egy bringát Krisi barátnőmtől. Még nem készült rólam sztárfotó, ahogy bringázom, de ami késik, nem múlik.

Mariannal is sikerült összehozni egy randit, ha már ő is 40 lett előttem pár nappal. Eljött hozzánk, együtt töltöttünk egy nyugis, semmittevős, beszélgetős napot. Olyan jó volt! Ha az ember folyton itthon gyerekezik, akkor teljesen ki van éhezve a felnőtt beszélgetésekre. Még egy hatalmas fagyikelyhezést is beiktattunk a napunkba, hála annak, hogy Lacika aludt és a két nagyobbik fiam elvállalta, hogy vigyáznak rá. Szép volt a szülinapom, na!

Megkértem Viktort, hogy készítsen rólam képet, amin normálisan nézek ki. Egyrészt sosem vagyok rajta a családi fotókon, mert én fotózok. Másrészt nagyon nehéz rólam épkézláb képet csinálni. Folyton hülye arcot vágok... Na ilyen voltam pont 40 évesen. A második képen Marika fel akarja falni a marcipán rózsámat!
 

8 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Születésnapot kívánok így utólag!Szép ajándékokat kaptál!Jól sikerült a kép rólad és egyébként szerintem nem nézel ki 40 évesnek!!!!Puszi!!

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen még nagyon sokáig!
    Nem látszik a korod, meg nem mondtam volna, hogy 40 vagy. A gyerekek fiatalon tartanak. :)
    Szép családod van, nagyon aranyosak, ahogy igyekeznek neked örömet szerezni. :)

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen sokáig, szíved minden vágya váljon valóra !

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen mindenkinek!

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot!valóban nem látszik a 40 év... hogy az 50 rosszabb?áááá a 60 még rosszabb...

    VálaszTörlés
  6. Boldog születésnapot és jó hímezgetést! Gyönyörű készlettel lepett meg a párod!

    VálaszTörlés
  7. Boldog Szülinapot így utólag, letagadhatsz jó pár évet, az bizti!
    Gyönyörű Riolist kaptál, jó bökögetést hozzá!

    VálaszTörlés