Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2013. január 13., vasárnap

Dimensions: Portrait of a Lady (1)

 
Hímezgettem az ötóbbi időben is, csak a blogomig nem jutottam el, hogy mutogassam az alkotásaimat.
Ezt a készletet olyan régen kezdtem el, hogy a blogomon azt hiszem nem is mutattam. Még anno a díszöltések miatt vettem meg. Ezekre az öltésekre a kistopicunk anno nagyon beindult, mikor Mariann a táskás DIM készletet készítette. Szóval tényleg ezer éve belekezdtem, aztán állt egy csomót, és mikor most újra öltögettem bele, már tudom is, hogy a kerete miatt tettem le:-D Most úgy döntöttem, hogy első körben legyűröm a belehímzendő összes ecrü színt, aztán folytatom. Szóval nagylevegő, és ha készen lesz, akkor ajándék lesz belőle. Már nem utókarácsonyi, hanem szülinapi;) De szeretném, ha a 2013 befejezett munkák mappámat gyarapítaná.

Így állt a kép 2007. augusztusában:


3 megjegyzés:

  1. Hááát igen.... Ezek a keretek nekem sem a kedvenceim. :S
    Gyűrd le gyorsan, mert szép lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak attól félek, hogy a 2013. terveim elcsábítanak tőle:-D Nameg a csodaszép Riolisos készlet;)

      Törlés
  2. Oh, a táskás képem! De rég volt! Meg hát igen, időről időre lelkesedtünk valamiért :-D

    A többi haladásod is annyira jó, csak nincs erőm mindre külön kommentet írni. Pedig az új készleted állati jó, és tök jó, hogy elővetted a Lányt a gyöngy fülbevalóval. Remélem egyszer látom készen.

    VálaszTörlés