Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2012. április 22., vasárnap

Lépcső V-VI. felvonás (asztalosmunkák)

Ha a IV. felvonás az volt, hogy elkészültek a lépcsőfokok, akkor az V-VI. most szóljon arról, hogy elkészült a korlát és a spájzszekrény. Igaz, közben volt egy kis kitérő a burkolóval, aki feltörte a régi követ a wc bejárata előtt és tett le újat a helyére, ami színben nem passzol, viszont elegendő mennyiségű. Volt itthon ilyen kő, hát ezt kértük. A nappali burkolását a konyhafelújítással egyszer majd úgyis szétveretjük (10 éves tervben benne van), mert egyrészt ronda, másrészt olyan sérülékeny a padló, hogy amint leejt valamit az ember, azonnal nyomot hagy a hajópadlón sajnos:( A konyha köve meg nem strapabíró, úgyhogy laza 6 év használat után tök kopott, több helyen össze is tört. Úgyhogy jöhetett a színben eltérő kő, lényeg az, hogy legyen. Nem fotózom. Utólag sajnos azt kell mondjam, hogy ami a mi laikus szemünknek teljesen szép és megfelelő volt, az trehány munkát takar. Zoli, az asztalos mondta, hogy elkéri a burkoló számát és elmegy megkeresni, mert "beszéde" van vele. Nem tudom, hogy az egyenetlen kövezés mennyit nehezített a munkáján, de szerintem a burkoló csuklott, de nagyon. Hát igen. Ilyen az, amikor ajánlanak egy tuti burkolót, aki végül az utolsó pillanatban mást küld maga helyett. Mi meg haladni akartunk, hát elfogadtuk a helyzetet. A wc előtti kövezésnél viszont már csinált pár olyan dolgot is a srác, ami az én szememet is nagyon bántja... Szóval ha a lakást kövezzük, tuti, hogy ő nem kell!

Naszóval időközben jártak nálunk anyukámék is. Belesóhajtottam a telefonba, hogy nem haladunk semmivel, a 3 hete megvett bútorok még összerakatlanok, a gyerekszoba szekrényének a bútoránál még csak fel sem merült, hogy majd összerakjuk egyszer. Az IKEA-ból még mindig nem tudtuk elhozni a könyvespolcot, meg úgy általában a 4 gyerek és a családi programok teljesen a lakás rovására mennek. Ami persze nem baj, mert első a gyereksereg, de azért néha el bírtam volna viselni a haladás érzését. Így aztán jöttek apukámék. Mama főzött, egy hegynyi vasalnivalót gatyába rázott. Én itt-ott segítettem, sokat beszéltem:-D Pakoltam, rakodtam, de a látványos haladást apukám csinálta. Itt is köszi a szüleimnek! Irtó jó volt, hogy eljöttetek és hagytátok rábeszélni magatokat még egy éjszakára nálunk. A szüleim 3!!! éjszakát aludtak nálunk mindketten. Nem is tudom mikor volt erre utoljára példa! Még a bátyám is beugrott pár percre, mert épp Budapesten volt továbbképzése.
Íme Timúr és csapata:

És íme a spájzszekrény, amit Zoli készített nekem. Belülről nem mutatom, mert semmi extra. Egy csomó polc van benne. Viszont maga a bútor remekül passzol a nappali szekrénysorához. Majd kap még egy olyan díszes lécet felülre, hogy tényleg tökkkéletes legyen az összhang.

Múlt héten pedig elkészült a lépcső korlátja. Már lakkozva is van (ahogy a lépcsőfokok is). Sokat dolgoztak vele a srácok, rengeteget fúrtak. Ha csak kimondom Zoli nevét, Marika már fogja is a fülét, hogy a Zoli majd hangos lesz:-D
Nagyon tetszik a végeredmény. Szerintem igazán szép munkát végeztek a fiúk. Csak két fotót készítettem, többet majd akkor, ha elment a festő, nameg ha végre elrakhatjuk a nappali közepéről a tálaló szekrényt. Ja, a festés ma indul, úgyhogy áprilisban lezárulhat a lépcső project!!! Már csak egy nagy tavaszi takarítás kell a sor végén:-D

6 megjegyzés:

  1. Istenem, ahogy megláttam ezt a képet a szüleidről!!! Mintha egy tündéri mosonmagyaróvári házaspárt láttam volna. Nagyon olyanok. Húha, nem irigyellek a "szakember" miatt. Ő néhány órás munkával így el tudja rontani több év közérzetét. Sajnos biztos fogtok még ezek miatt bosszankodni. De tényleg örüljetek a jónak, ami szerencsére ugyancsak adódott, úgy látszik:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett minden. Kár, hogy a srácok szekrényéről nincs kép. Mamáék meséltek. Balázs is hívott,így most teljesen képben vagyok. Majd jelentkezem hamarosan. Puszi, holnap már Ajkáról.

    VálaszTörlés
  3. Klasszul alakul ház ízlésetekre! Kicsit irigykedem, én is annyi mindent felújítanék.
    Ma jöttem rá hogyan kell visszatérni a régi bloghoz.Jobbra fenn van egy csavar motívum belépés után és arra rákattintva lehet a régi szerkesztéshez visszatérni.
    Ja, és a szülők! Biztos mindenkinek jó, hogy van hely, tudnak kedvükre maradni ameddig jól esik.

    VálaszTörlés
  4. Ne semmi meló! Szüleid tündérek, hogy így ugrottak és segítettek!
    Hááát, a szekrények nekem nagyon tetszenek, a spájzszekrény is szuperpasszol! :D

    VálaszTörlés
  5. Krealady! Hát a festő is szidta kissé a burkolót:-D

    Tusi! Jó Ajkázást! Remélem kicsit ki tudod fújni majd magad!

    Beáta! Visszatértem a régi verzióhoz, de sajna azt is kiírta, hogy régi blogger felület májusban megszűnik.

    Judit! Köszi! És nálad a képek????

    VálaszTörlés
  6. Az én álmom is egy ilyen nagy spájzszekrény!!! A szülők angyalok! Én sem tudnék csinálni semmit, ha nem ők nem volnának.

    VálaszTörlés