Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2021. január 20., szerda

Tornázni kezdtem ismét és újra és megint és ....

Úgy döntöttem, hogy nem vagyok hajlandó belenyugodni abba, hogy a kilók szépen apránként másznak fel rám. Belevágtam egy programba, remélem a kezdeti lökést megadja ahhoz, hogy mozogjak rendszeresen. Aztán majd a kajálásom is megreformálom, de nálam nem jön be a mindent egyszerre változtassunk módszer. Kis lépésekben szeretek haladni.

Lényeg, hogy a www.gyerunkanyukam.hu oldalon beneveztem a Nagy Súlyrakezdő programba, hiszen lassanként 12 kiló felesleg van rajtam. Kaptam egy kódot, amit fel lehet bárkinek használni, aki még nem regisztrált, vagy fél éve nem nézett az oldal felé. Itt is van: Q6P3RPYM A kuponkód 2.000 Ft kedvezményre jogosít bárkit.

Két napja tornázom ebben a programban, de már újév óta tornázgatok az oldal videóit felhasználva. Beneveztem a Bejgli kihívásba is. Tapasztalatom az volt, hogy az izmaim helyén csoki és süti van. Eszméletlenül igénybe vettek azok a tornaórák. Rájöttem, hogy megint amolyan kissé kezdő szintről kell építkeznem.

Jelenleg töretlen a lelkesedésem, alig várom, hogy mikor szuszakolhatom bele a tornát a mai napomba is. A célom, hogy nyárra 65 kiló legyek, nameg jó lenne nem a 40-42-es méretű nadrágok között kotorászni a boltban. Kíváncsi vagyok, hogy most mennyire leszek kitartó.


3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi a bíztatást! Eddig nem látványos a siker, hiszen ismét terhesnek néztek:-DD

      Törlés
  2. Ez szuper és a kis Emmával mi újság?

    VálaszTörlés