Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2020. május 14., csütörtök

Horgoljunk takarót! (9)

Magamhoz képest meglehetősen hamar elkészültem ezekkel a blokkokkal is. Tényleg szinte félálomban is lehet horgolgatni, mert annyira nem megerőltető ugyanazt a mintát 28x megcsinálni. Igazából még csak nem is untam, élveztem, ahogy naponta nő a kupac, amibe a kész blokkokat tettem. Egyébként már napok óta elkészült, ezer éve fotóztam is, csak nem jutottam el a blogig. Szinte folyton foglalt itthon ez a gép. Van hogy házikészítés miatt, de főképp azért, mert valaki épp játszik rajta. Még nem írtam semmit a karanténról, pedig bőven volna mondandóm, de egyszerűen nincs időm. Normál állapotban sokkal több időm van... Na mindegy. Unom a karantént, költözni fogunk, zajlik az érettségi tömören.
Inkább jöjjenek a képek:
 
 

6 megjegyzés:

  1. Le a kalappal elötted, lehet, hogy egyszerűek ezek a minták, de mivel nekem a horgolás kínai én csak ámulok és bámulok! Ezt az időszakot mindenki nehezebben viseli/viselte, gondolom nem volt egyszerű, hogy ennyien ilyen sokáig összezárva voltatok.
    A fiadnak remélem jól sikerült az érettségi, tovább szeretne majd tanulni? Költözés? Olyan, mintha nem olyan régen költöztetek volna be ebbe a a lakásba. Várom a beszámolót, ha lesz egy kis időd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, laza 9 évet laktunk csak itt. Nem megyünk messzire, csak fel a hegyre egy kertes házba. Ja, meg kéne írnom azt a beszámolót, csak próbálok nem túl sokat a gép előtt ülni a szemem miatt. De csak eljön a perc egyszer...

      Törlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz.
    Ha az embernek tele van a ... feje, jól jön az ismétlődő minta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na még egyszer 14 kis blokk, és készen is vagyok! Úgyhogy éljen az ismétlődő minta!

      Törlés
  3. Szia! Csak jelzem, hogy elkészült a babaköszöntő, amit tőled kaptam. Mégegyszer köszi!

    VálaszTörlés
  4. Shopping for Google Opinions could be a highly effective strategy to promote your website or weblog. You would possibly suppose that having the voice of your organization heard on Google is an efficient technique to construct up your model, however sadly, that goodwill is not going to come low cost. On common, the value of a Google search range from $35 - $70, whereas the value varies significantly for various firms. It's due to this fact necessary to grasp simply what you'll be able to count on while you Buy trustpilot reviews cheap, the best way to use them in your marketing campaign, and the place to purchase them from, to be sure you get one of the best worth for money.

    VálaszTörlés