Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2020. április 14., kedd

Horgoljunk takarót! (8) + gyémántkirakózás

 
A horgolással mostanában gyorsabban haladok. Nem igazán van időm elmélyült hímzésre. Ahhoz ugye előpakolok, beállítom a nagyítós lámpám, mert az apróbb öltéseket egyre rosszabbul látom még olvasószemüveggel is. A horgolással meg úgy vagyok, hogy az épp aktuális színek egy zacsiban összerakva, gyorsan előkapom, 10 perc alatt készen is van egy blokk, gyorsan elvarrom a lelógó szálakat, aztán megyek is tovább. Nagyjából ennyi kis szabadidőket lopogatok magamnak a gyerekek között. Ha egy nap két blokkot meghorgolok, akkor már igazán sok időm volt magamra:-DDD
A húsvéti szünetben sikerült elkészítenem a 7. ütem 14 kis blokkját. Szerintem eddig ez a legszebb. Nem mondom, hogy nem untam a végére, de legyűrtem. Most 28 db nefelejcset kell meghorgolnom kékben és lilában. Kékből is 14, lilából is 14 db-ot. Na ez már komoly kihívás lesz nekem, hogy ne legyen annyira unalmas, váltogatom a színeket.
Odatettem egy kb. 3 éve meghorgolt ugyanolyan kis blokk mellé a kész lilámat és kékemet. Hát három éve szorosabban horgoltam... Na mindegy, ez ,már így marad!

Közben Marikával úgy döntöttünk, hogy valami másfélét is kreatívkodunk. Mutatom, hogy mivel készült el legutóbb. Még a Mikulás hozta neki ezt a kisebb gyémántkirakó készletet. Szépen kirakta, már csak keretezésre vár. Mutatom a kész képét:




De hogy itt a nagy karanténban is járjon a kezünk és pirosodjon a szemünk (asszem én összeszedtem egy kötőhártyagyulladást, pedig még el sem kezdtem a képemet), rendeltünk két szép gyémántkirakót. Ma hozta a postás!!! Kalandra fel! Ilyen lesz az enyém, Marika egy tájképet választott, úgy tűnik, abból az utolsót rendeltük meg a csomagküldőtől;)

4 megjegyzés:

  1. Jól haladsz a takaróval, nagyon ügyes vagy! A monotónia előnye, hogy szinte félálomban is lehet horgolni.
    A gyémántkirakót még nem próbáltam, érdekes...

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Hát tényleg lehet akár félálomban is, de azért nekem mindig kihívás, ha ennyit ismétlődik valami. Nameg a nagyobb blokkokat nem szorítom annyira. A szemem gallyra ment itt a frankó karanténban, így hímezni most nem tudok. A horgoláshoz viszont nem kell sasszem, így halad a takaróm!

    VálaszTörlés
  3. Szépen haladsz a horgolt takaróval, nagyon szépek a színei.
    Marika milyen ügyes! Nem semmi, ahogy kirakta a képet ezekkel a kis gyémántokkal. Sok türelem és nem kis kézügyesség kell hozzá.

    A látás sajnos ebben a korban már romlik, kiváltképp, ha az ember mindig is szemüveges volt. Nekem is el kellene mennem megnézetni a szememet, mert szerintem az felelős az állandó fejfájásomért. A munkám miatt rengeteget kell a monitort néznem, és ez betesz rendesen.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a horgolásod! Mindig ámulva nézem,hogy milnyen szép dolgokat lehet horgolni, csak sajnos nekem az nem megy :-(. Na mindegy jövök és gyönyörködöm a te munkádban. A gyémánt kirakóról már hallottam, bár még soha nem próbáltam. Marika ngyon ügyes és az új képetek is nagyon mutatós!
    Vigyázzatok magatokra!

    VálaszTörlés