Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2009. augusztus 3., hétfő

Ajkán nyaraltunk

Tegnap este értünk haza a szüleimtől, Ajkáról. Én jól éreztem magam, sokat olvastam, pihiztem nap közben. A nagy meleget azért nehéz volt elviselni, pláne éjszaka, hiszen az emeleten szabályosan katlanban aludtunk. Rólam szakadt a víz, Karcsi is egyre többet keltett, néha cefetül aludtam. A fiúk viszont nagyon élvezték az egészet, szeretnek Ajkán lenni. Annyi minden történt, nehéz lenne összefoglalni, jöjjenek inkább a képek, amik tetszenek a sokból, amit csináltam.

Benedek, Miki és Karcsi esznek pattogatott kukoricát. Mostanában nagy sláger lett nálunk, legalább 2-3x pattogatunk hetente. Háttérben anyukám van. Benedek és Miki most is gyorsan egymásra találtak, nagyon jól elvoltak és Karcsit is bevonták a játékokba... vagy inkább csak hagyták, hogy ő is velük rohangáljon?
Kerti mászóka, amit nagypapa végre felállított a kertben a srácok nagy örömére. Készült egy haláli videó is a srácokról, majd igyekszem feltölteni azt is;)

Miki hintázik.

Benedek szerel. Folyton szerel, egyik kedvenc játéka a szerelőbácsis szerepjáték.
Bátyám. Kifejezetten jó fotó róla.
Kerti csoportkép, Karcsi folyton elsétált róla, így ő lemaradt.
Pancsolás a nagypapáék kertjében. Karcsi is élvezte eleinte, bár sosem ült bele a vízbe, csak gugolni volt hajlandó. Az utolsó napon azonban már semmi pénzért sem volt hajlandó belemászni a medencébe, inkább kintről pancsolt.
Délutáni almázás a lépcsőn.
Reggelizés. Karesz is a kisasztalnál ült szinte végig, csak ebédnél etettem az etetőszékben.
Szülinapi sütizés a Mónika cukiban. Karcsi gallyra vágta az egészet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése