Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. július 19., szombat

Zalacsányban nyaraltunk

Megjöttünk a nyaralásból. Két hetet voltunk a lakásunkon kívül. Pár napot Újkígyóson töltöttünk apósomnál és sógornőmnél Klárinál, aztán 8 napot Zalacsányban egy csodás kastélyszállóban.

Újkígyóson jól éreztem magam. Be kell hogy valljam, ezen még kicsit én magam is meglepődtem. Most úgy jöttem el, hogy nem bántam volna, ha még maradunk egy napot. Szerintem a fiúk is élvezték a nyaralást ott, jó idő volt, sokat játszottak a házon kívül. Újkígyós nem nagy szám, de voltunk benn Békéscsabán és egyszer elmentunk Gyopárosfürdőre is. Sajna pont aznap nem nagyon kedvezett nekünk az időjárás, de azért megúsztattuk habtestünket a strand vizében. Én jól leégtem, a fiúk szintén. Itt egy vizibéka kép rólam és Miki fiamról, aki igazi vizigyerek. Igaz, hogy abban az úszógumiban kepesztett végig, amit Karcsinak vettünk, de ezzel nagyon bátor volt. Csak a szökőkutakat kellett elkerülnünk:)
Zalacsányba a szüleim jóvoltából keveredtünk el. Vettek tavaly nyaralási jogot a kastélyszállóba. Így minden évben a 28. héten az övék a 25. apartman. Mivel idén nem tudtak elmenni, így mi mentünk helyettük. A kastély csodás, az ellátás pazar volt, a szobák, a berendezés mind olyan gyönyörű. Kicsit pórnépnek éreztük szinte magunkat:) Az apartmanunk másfél szobás volt, erkéllyel, konyhával, hatalmas fürdővel. A képek remélem visszaadnak valamennyit, hogy milyen klassz helyen töltöttük a hetünket.Itt van még pár kép a kastélyról. Volt medence a parkban, játszótér, tekéző, valamilyen wellness központ, amibe nem mentünk el. Irtó jó volt a konyhájuk, párszor voltunk lenn kajálni is, de hát három gyerekkel ez nem túl nagy élmény. Asszem sem egy reggelit, sem egy vacsorát nem sikerült teljesen ülve elfogyasztanom. A csúcs az a reggeli volt, amikor a három Selmeci fiú három különböző időben kakált, sőt Miki még egy extra pisit is beiktatott. Karcsi általában az étkezések alatt volt a legnyűgösebb, rengeteget cipeltem a kezemben olyankor. Egyik este ettünk Kastély tálat is. Volt rajta vaddisznósült, sokmagvas hús, valamilyen göngyölt szelet, zalai bundázott húsok, grillezett zöldségek, köret. Mondanom sem kell, hogy a fiúk csak köretet ettek:)Mivel az idő nem volt olyan jó, így sokat sétáltunk. Bejártuk Zalacsányt, találtam egy házikót, amit majd ha sok pénzünk lesz, akkor Viktor megvesz nekem és felújítja és én majd csak a kulcsokat kapom meg... Annyira tetszik. Perpill naná, hogy egy cigány család lakik benne. A ház iszonyat lepusztult már, de a kertet és az udvart szépen rendben tartják.Voltunk Zalaegerszegen, Keszthelyen is. Előbbi helyre egyszer csak azért autóztunk be, hogy a fiúkat a Pláza gyerekmegőrzőjében lerakjuk és nyugodtan igyunk egy kávét, közben újságot olvassunk és csönd legyen körülöttünk. Jó volt...
Keszthelyen elmentünk hajókázni is. Mikinek nagyon nem tetszett, az első 5 perc után már le akart szállni. Még 55 további percet ki kellett bírnia. A hajóút alatt Karcsi evett, kakált, üvöltött. Még szerencse, hogy ezerszer hajóztam már a Balatonon, mert különben nem nagyon élveztem volna. Így aztán legkisebbel beültem a bárba és letettem a bársonypadra vergődni. Úgy már neki is jó volt.Mikor szép időnk volt, akkor a kastély medencéjében nyomultunk családilag. Mivel gyerekmedence nem volt, így nagyon kellett figyelni a fiúkra. Egyszer Matyi bele is fordult az úszógumijával a vízbe, de szerencsére Viktor gyors volt. A képeken látható fehér nyugágyakon egy másodpercet sem feküdtünk. Csak megjegyeztem:)Találkoztunk keresztanyámékkal Vonyarcvashegyen. Ők épp ott nyaraltak, átmentünk hozzájuk, együtt strandoltunk egyet. Itt készült a vagány kép Karcsiról, amint az úszógumijában trónol. Őt nem vittük be a vízbe, mert nagyon hideg volt a Balcsi. A nagyok viszont élvezték a vizet, bár Miki egyszer megjegyezte:
-Én túl kicsi vagyok ehhez a nagy Balatonhoz.Összességében jól éreztem magam és sajnáltam, hogy el kellett jönnünk. Három gyerekkel nyaralni nem nagy élvezet, rengeteget ugráltunk körülöttük, hogy minden stimmeljen, mindenki nagyjából elégedett legyen. Elfáradtam, néha elegem volt, néha kellett volna egy kicsi csend és magány, de a srácok mellett az kivitelezhetetlen volt. Hímezgettem, Viktor olvasgatott, esténként meg magunkban voltunk, és bár egyszer sem tudtunk borozni a kastély bárjában, vagy ázni kettesben a jacuzziban, de azért más egyebekre jutott idő;)
Legközelebb viszünk magunkkal gyereklányt, mint az urak. Vagy csak kettesben megyünk Viktorommal. Úgy viszont nem lennének jó sztorik, mint pl. a kakilósak, vagy az, hogy Matyit megrázta a villanypásztor, vagy hogy Miki úgy futott az utcán, hogy a pálcájáról lerázta a jégkrémet, vagy hogy talált forgászbotot a tó partján:-DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése