Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. június 1., vasárnap

Mariannék nálunk jártak

Tegnap a Váczi család nálunk járt. Tök jó volt, kicsit beszélhettem nem csak a családom tagjaival, hanem másokkal is. Természetesen Mariann hozta a hímzéseit is, úgyhogy végigtapiztam a házikós RR kendőit, így előbb láttam Heni kendőjét, mint ő maga;) Láttam az új Tralalát és továbbra is tartom, hogy Kolos jól fest cérnát! Ja, és persze az újonnan kezdett Mirabiliát is megnéztem, bár őszintén szólva nem értem, miért esett neki Mariann, hisz Péter az előző kettőt sem szeretné a falon látni, ha jól emlékszem...:) :) Bár az új lakásban akár a háztartási szoba falán is függhetnek majd ugye, oda gondolom férfinép még be sem téved, max addig, amíg felfúrja a képek akasztóit:-DDD
Aztán megkaptam a rendelésem is a Tűvarázsból. Sajnos a citromfa párja már nem volt, mire a rendelést leadtuk. A készlethez kapott aidat tuti lecserélem hímzővászonra, mert valahogy mai szemmel már túl lukacsosnak tűnik a háttér. Nameg ha már ilyen sok csodás vásznat rendeltem, akkor ezt ki is kell majd használni;)
Hogy mik is lennének ezek az anyagok? Sorrendben:
-Cashel 28 ct (4119)
-Brittney Lugana 28ct (713)
-Linda Schülertuch 27ct (101)
-Bellana 20ct (99)
-Belfast 32ct (1111)
A srácok szerintem elég jól viselkedtek, bár Miki csipogása néha rémesen fárasztó volt. Estére Matyi annyit kutyálkodott, hgy közel járt már egy apai pofonhoz, Karesz meg fél nyolckor kidőlt. Szóval a fiúk hozták a formájukat. Elsétáltunk közösen Kelenvölgybe. Én most jártam ott először, hiába van olyan közel hozzánk. Annyi szép eladó ház mellett sétáltunk el, hogy rögtön beindult a fantáziám, hogy mire költeném, ha lenne pár fölös millám:)
Egyébként egyre jobban értem Kolos szövegét. Most már úgy 10 szóból átlagban kettőt be tudok tájolni, régebben csak sasoltam, hogy miről beszél. Szóval alakulok!!! Szerintem őszre már tök érthetően fog Kolos is dumálni. Botond meg sokat alakult arcban, meg mocorgásban is. Olyan jó látni, hogy Mariann nem elégedetlen azzal, hogy nincs lánya. Bennem mindig mocorog valami kis hangya, hogy miért nincs lányom egy sem. Ezt képtelen vagyok feldolgozni, de most már egyre kevesebb esélyt látok arra, hogy legyen egy következő babánk. Őszintén szólva most már magam féltem, hisz a harmadikkal úgy lestrapálódtam egészségileg. Legalábbis most így érzem... De ma éjjel megint azt álmodtam, hogy született egy negyedik baba. Naná, hogy fiú lett, egész családi perpatvar lett a neve körül, mindenki mást akart és most az egész család ott vitázott. Én egyébként Selmeci Ferenc Dezsőnek neveztem el:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése