Gyerkőceim életkora
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Fifth Birthday tickers

2008. április 12., szombat

Pénteki jelentés



Már tegnap meg akartam írni ezt a bejegyzést, csak egyszerűen bekrepált a szemem, majd kifolyt. Rém egyszerű történet, árpa nőtt a szememre, de nagyon brutál. Lefutottam a ház aljába a patikába krémért, addig a fiúk itt fenn játszottak. Persze lelki szemeim előtt ott lebegett a gyufázás, a kinyitjuk az ablakot és kikukucskálunk, a késes téma, úgyhogy úgy rohantam, mint egy őrült. Krémet megvettem, szemem bekentem, mára sokat javult, úgyhogy ma este végre minden adott lesz egy jó kis hímzéshez...

Az nlc-n tagja vagyok egy keresztszemes kis topicnak. Jó a
csapat, jó a hangulat, nem egy pörgős topic, de így legalább én is tudom tartani a tempót, ami három gyerkőc mellett most már nem is olyan könnyű. Péntekenként szoktunk "jelenteni", hogy előző héten hogy állt a hímzésünk és az adott pénteken. Én ezt imádom, mindig nagyon várom a pénteket, hogy lássam, ki mit alkotott, mennyit bökögetett a művébe. Van, hogy napjában csak azért vagy 5-6x benyomom a gépet, hogy hátha valaki jelentett. A többiek egyrészt inspirálnak, másrészt újabb és újabb ötleteket adnak és sok-sok vágyat ébresztenek azzal, hogy csudaszép dolgokat láthatok.

Szóval sajnos tegnap nem sikerült semmit jelentenem, mert épp kézügyi válságban voltam, Karcsi fiam a 7 kilójával kissé szétbarmolta a csuklóm, a karom, a vállam. Bőven kellett egy teljes hét pihi, de nagyon hiányzott a tűm. Viszont így sokat aludtam:) Matyi fiam viszont alkotott bőszen a héten, hisz hamarosan itt az évzáró, amire készíti az óvónéniknek a keresztszemes kis képecskéket. Kicsi fiamra irtó büszke vagyok. Kitartóan és szépen, igényesen hímez. Imád velem jönni az Éva kézimunkába tátogni, általában velem együtt nézi a pénteki jelentéseket, szokta is kommentálni a többiek alkotásait.
Megpróbálom ide csatolni a képeket, amik Matykó hímzéséről készültek. Remélem elsőre sikerülni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése